avagy mire jó az a rengeteg szemét otthon

Ki vagyok?

2015/04/13. - írta: Recycling.Blogger

Én egy gyűjtögető vagyok. Tetszik vagy sem, gyűjtök ezer és egy hasznos és haszontalan dolgot.
És újrahasznosítok. Sokmindent. Bár még messze vagyok a Zero emission-től, de próbállkozom.
Gondoltam indítok egy blogot, amiben megpróbálom összegyűjteni magamnak és másnak azokat az ötleteket, amik a világhálón megtalálhatók, hogy miből mit lehet csinálni.
Az ötleteket három kategóriába sorolom, a "Béna vagyok, de alkotni akarok", a "Négyes voltam technikából" és a "McGyver vagyok!". Az első kategóriába azok a projektek kerülnek, amit akár otthon az ovis gyerekkel is nekiláthatunk megcsinálni (az én kézügyességem kb. ebbe a kategóriába tartozik), a második kategória már inkább a középiskolás szint, a harmadik pedig csak gyakorlott barkácsolóknak vagy képzősöknek való.
Lesznek olyan projektek, amiket már próbáltam, ezekről megpróbálom leírni a tapasztalataimat.
Lesznek olyan projektek, amiket nem próbáltam, de vannak kétségeim a használhatóságával kapcsolatban. Ezekről szeretném hallani a véleményeteket, hátha Ti már csináltatok ilyet és tévedek.
És végül... pórbálom kiszűrni az olyan projekteket, amik nem annyira Magyarország specifikusak. Értem ez alatt az azt, hogy itt nem annyira jellemző a füles műanyag flakonban árusított tej.
Egy fontos dolgot szeretnék kérni viszont minden olvasótól! NE vásároljatok olyan dolgokat, amiket egyébként nem szoktatok csak azért, hogy egy nektek tetsző mütyürt megcsináljatok! Ha lehet, akkor a cél ne az legyen, hogy még több szemetet hozzunk létre, hanem az, hogy a már meglévőkből alkossunk valami olyan dolgot, aminek értelme van.
Köszönöm!
Jó olvasást, ötletgyűjtést és gyűjtögetést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hasznositsd.blog.hu/api/trackback/id/tr27365926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása