avagy mire jó az a rengeteg szemét otthon

Tejes doboz

2015/04/27. - írta: Recycling.Blogger

Biztos mindenkinek van olyan időszaka, amikor valahogy semmi sem sikerül. Nekem az elmúlt hét telt ilyen sikertelen projektekkel. Túl vagyok kb. 4 sikertelen kávé projekten, egy szemfestékből festék készítésen, egy nem tökéletes csempefestésen és még a kipróbált CD-ből mozaik sem sikerült fényesen. Ez utóbbival kapcsolatban azt sikerült megtapasztalnom, hogy ha tovább hagyom a sütőben, akkor felhabosodik, mint egy félresikerült tojáshab.
Ilyenkor persze a legjobb, ha pár napig pihentetjük az új, kipróbálásra váró dolgokat, de sajnos én makacs lány vagyok, és csak a kitudjahanyadik projektnél vagyok hajlandó elfogadni, hogy "Ez most nem megy.".

Végül szombaton délután beadtam a derekam és úgy döntöttem, hogy pihenek és nem csinálok semmit.
Vasárnap reggel készítettem a fiamnak a szokásos kakaóját és beütött a krach. A kezemben lévő tejesdoboz éppen kiürült, a fejemben lévő kisördög pedig elkezdett tombolni: "Ki ne dobd! Ki ne dobd!"
Nem dobtam ki. Helyette elkezdtem csinálni ezt a lámpabúrát, mert már régóta szemezek vele, és találtam még pár dolgot, amit FELTÉTLENÜL meg kell csinálnom. Megmutatom ezeket nektek.

Ez itt a lámpabúra. Itt kis méretű tetra pak dobozból készül, de literes tejesdobozzal kicsit gyorsabban lehet haladni. Amit felfedeztem, hogy nem mindegyik tejesdoboz belsejébe tesznek fém borítást, de tulajdonképpen nem az adja a "színét", hanem az apró háromszögeket összefogó papír. Erről teszek fel majd részletesebb leírást, ha szeretnétek ti is elkészíteni. (Ilyen árnyékokat azért ne várjatok tőle, mert az egyértelműen a Photoshop eredménye.)

funny-lamp-made-from-tetra-pak-cardboard.jpg

Szerencsére hobbi boltokban már lehet kapni hobbi cementet kis kiszerelésben, de ha ilyen nincs a környéken, akkor se adjátok fel! Viszonylag kevés pénzből lehet venni csemperagasztót, amivel ugyanazt meg lehet csinálni, mint a cementtel.

tejes_cement.jpg

Házikó lámpa (ez abszolút adja magát).  Maga a házikó is nagyon jó ötlet, de szerintem nálunk inkább a garázs lesz a befutó.

tejes_lampa.jpg

Végül legyen itt egy, szerintem szenzációs ötlet. Ez egyszerűen a muszáj kategóriába tartozik! Van hozzá angol nyelvű leírás, de majd tesztelés után megosztom veletek erről is a tapasztalataimat.

urhajo.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hasznositsd.blog.hu/api/trackback/id/tr237402186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása